من و تو ( عشقی که با دردهایم شکست )
.:شبهاى بى ستاره:. راز عشق در دل ما اين است ، عشق تنها يك واژه جهت گريختن از خود ، نوشته هايم را بخوان .


عضو شوید



:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



همسفر وبلاگ همسفر به اميد حضور عاشقانى چون شما تأسيس شده و بدون حضور شما لطفى نخواهد داشت ، به ما بپيونديد .

يكى از گزينه هاى زير را انتخاب كنيد .

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان همسفر  و آدرس vashangton2007.Loxblog.com لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.







نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

آمار مطالب

:: کل مطالب : 119
:: کل نظرات : 66

آمار کاربران

:: افراد آنلاین : 1
:: تعداد اعضا : 2

کاربران آنلاین


آمار بازدید

:: بازدید امروز : 9
:: باردید دیروز : 0
:: بازدید هفته : 36
:: بازدید ماه : 629
:: بازدید سال : 1278
:: بازدید کلی : 25320

RSS

Powered By
loxblog.Com

سرزمین ستاره های ماندگار

من و تو ( عشقی که با دردهایم شکست )
شنبه 18 بهمن 1393 ساعت 6:4 | بازدید : 373 | نوشته ‌شده به دست همسفر | ( نظرات )
ای سر زده از صبح ! سلام . ای عاشق دلخسته سلام . ای که قلبت را به یادش میفشاری ! سلام . صحبت را به یاد نسیم و باران به یاد دستان خیست آغاز میکنم . و باز سلام . . . . . . دیروز خوابت را دیدم ! یادم ماند که سوالی پرسیدی ! یادم یاشد اولش جواب سوال تو باشد . پرسیدی دوستت دارم ! جواب گفتم : دوستت دارم ! پرسیدی از کجای حال پریشانت بدانم دوست داشتنت مثل باران پائیز رگه ای کوتاه نیست ؟ باید از همین پریشانی مو از این حال زار از این قلب دلتنگ میپرسیدی ؟ مثل شبهای رفته عمری با و هر روز سوالت این بود ! دوستم داری ! ! ! ! ! تا به کی ثابت کنم دوستی خود را ؟ از بالش خیس ، از ناله های تو ، از دردهای من ، ولی این دردهای من تمامی نداشت . . . . . داشتنت گران تمام شد برای من که تنها ساعتی چند کوتاه را با تو بودم


|
امتیاز مطلب : 5
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: